Hemels van der Hart

Achmea is de grootste verzekeraar van Nederland, met merken als Interpolis, Avéro Achmea, Centraal Beheer, Syntrus, FBTO en Zilveren Kruis. Kijken naar de buitenwereld is essentieel voor Achmea Corporate Relations. Hoe beter het inzicht in actuele ontwikkelingen en fundamentele veranderingen, hoe relevanter ze kunnen zijn voor hun business partners.

De vraag van de klant: welke ontwikkelingen vinden de komende 5 tot 10 jaar plaats in voor ons relevante sectoren?

We ontwikkelden het concept Buitengewoon. Samen met branchespecialisten van Achmea schetsen we de vijf belangrijkste ontwikkelingen binnen hun sectoren. Deze werden gevalideerd door experts van buitenaf (professoren, ceo’s, ondernemers), om samen te komen tot een beeld van de toekomst dat helpt om de juiste beleidsbeslissingen te nemen.

‘We gaan herdrukken.’

Met Buitengewoon haalt Achmea Corporate Relations kennis van buiten naar binnen om kansen te zien en klanten beter te kunnen bedienen. Voor de sectoren Energie, Food & Agri en Bouw & Vastgoed zijn er toekomstverkenningen uitgevoerd. Deze zijn uitgebracht als boek en werden zeer goed ontvangen door relaties. Het boek voor de Food & Agri sector is in herdruk genomen. Toekomstverkenningen van andere sectoren volgen later.